04
Je merkverhaal als de basis van
sterke marketing
Hoe komt het dat het ene merk je meer aanspreekt dan het andere merk? Dat komt door het merkverhaal. Elk bedrijf heeft een verhaal en een onderneming zal nooit een sterk merk worden zonder verhaal. We vertellen je waarom dat zo is en geven je advies hoe je een merkverhaal schrijft.

03
Verhalen inzetten om personeel te werven
De arbeidsmarkt is erg krap momenteel. Het is lastig om goed personeel te vinden. Hoe laat je in deze tijd zien waarom jouw bedrijf leuk is om voor te werven? Hoe val je op tussen alle andere bedrijven op de arbeidsmarkt? Een goede oplossing hiervoor is het inzetten van verhalen.

02
Wat is merkbeleving en hoe zet ik het in voor mijn bedrijf?
Kort door de bocht zorgt een goede merkbeleving of 'customer experience' voor meer verkoop van je product of dienst. Niet zo gek dus, dat merken inzetten op beleving. Maar hoe doe je dat?

01
3 redenen waarom storytelling in marketing werkt
Er zijn 3 belangrijke redenen waarom storytelling werkt in marketing: een verhaal kun je onthouden, een verhaal kun je doorvertellen en een verhaal kan iemands gedrag beïnvloeden. In dit blog leggen we je uit hoe dit zit.
