07

Meer klanten aantrekken, hoe doe je dat? 

Een sterk merk opbouwen kost tijd en levert niet in één dag resultaat op. Tenminste, niet bij ons bedrijf en met ons (lees: geen) budget. Inmiddels hebben we het wat tijd gegeven, nieuwe dingen geprobeerd en kunnen we zeggen dat we weten hoe wij meer klanten kunnen aantrekken. En dat willen we in dit artikel graag met jou delen.

Lees meer

06

Zo versterkt je website jouw merk

Is jouw website vooral een online visitekaartje, of ben jij heel bewust bezig om jouw ideale klant zo goed mogelijk door je website te begeleiden en hem aan te zetten tot actie? Om de connectie met jouw ideale klant aan te gaan, is het belangrijk om je merkverhaal slim in te zetten. 

Lees meer  

05

Je doelgroep bepalen: zo doe je dat

Het is onmogelijk om je marketing goed in te zetten zonder je doelgroep echt te kennen. Je doelgroep wordt ook wel je ideale klant genoemd. We horen het nog regelmatig voorbij komen: "Mijn product of dienst is interessant voor iedereen!" We snappen je wens, maar het is niet handig om je marketing hierop in te richten. 

Lees meer

03

Verhalen inzetten om personeel te werven

De arbeidsmarkt is erg krap momenteel. Het is lastig om goed personeel te vinden. Hoe laat je in deze tijd zien waarom jouw bedrijf leuk is om voor te werven? Hoe val je op tussen alle andere bedrijven op de arbeidsmarkt? Een goede oplossing hiervoor is het inzetten van verhalen.

Lees meer

01

3 redenen waarom storytelling in marketing werkt

Er zijn 3 belangrijke redenen waarom storytelling werkt in marketing: een verhaal kun je onthouden, een verhaal kun je doorvertellen en een verhaal kan iemands gedrag beïnvloeden. In dit blog leggen we je uit hoe dit zit.

Lees meer