Onze klanten aan het woord

Een greep uit de projecten die we vanuit Comfy hebben opgepakt

Afspraak maken

CaniChef/FeliChef

Een Frans merk op de Nederlandse en Duitse markt neerzetten: dat is onze uitdaging voor CaniChef/FeliChef. 

Lees het hele verhaal

Duke Electric

Een nieuw en innoverend bedrijf op de markt zetten. Waarbij het belangrijk is dat de doelgroep geïnspireerd wordt om een nieuwe dienstverlening af te nemen.

Startersevent Gemeente Veenendaal, Rhenen & Renswoude

Een event neerzetten, passend bij startende ondernemers, met een eigen verhaal voor gemeente Veenendaal, Rhenen & Renswoude. Met een aantrekkelijke campagne waarin de hele reis van (startende) ondernemers is uitgelicht. 

Studio Brouwersgracht

Een nieuw avontuur beginnen: een eigen woonwinkel met je favoriete meubelmerken. Een concept waarbij de ontwerpstudio en woonstudio samenkomen.

Lees het hele verhaal

GSR Recreatie & Buitenruimte

GSR Recreatie & Buitenruimte heeft en specifieke doelgroep en alle ervaring en kennis om deze doelgroep goed te helpen. Maar dan moeten ze wel eerst bekend zijn bij hun ideale klanten, daar helpen wij bij.

LABEL51

Een gevarieerd aanbod in meubelen, een jong en dynamisch team en grote plannen... Maar hoe zet je dat als LABEL51 goed in de markt? Wij hebben voor LABEL51 een herkenbaar en uniek concept neergezet, om op te vallen in de markt. 

BeautyKa

De no-brainer worden in de markt. Dat is het doel van BeautyKa, een professionele schoonheidssalon in de regio Lingewaard. waarmee wij samen dit doel gaan halen.

Van der Lee Aesthetics

Van der Lee Aesthetics

Vraagstuk: een onderscheidende positie in de markt claimen, waardoor je precies de juiste doelgroep aantrekt in je marketing. Dat bleek een perfecte match.

Lees het hele verhaal

Hogenboom

Van bakkerij naar een horecaconcept, een mooi moment voor een rebranding. Een nieuw pand, nieuwe huisstijl & logo, sterke merkidentiteit en marketingstrategie.

Lees het hele verhaal

Bouwbedrijf Leda

De marketing naar een hoger niveau tillen, zodat het totaalplaatje van dit bedrijf klopt tot in de kleinste details. Net als de opdrachtgevers waar zij voor werken.

Lees het hele verhaal
Postillion Hotel Deventer

Postillion Hotel Deventer

Lokaal een begrip worden (het oude imago veranderen) en meer gasten aantrekken die in het Business Point werken; een mooie uitdaging waar wij mee aan de slag zijn gegaan.

Lees het hele verhaal

MARC 

Voor MARC Architectural Consultancy was het tijd om van een ZZP'er zonder merkidentiteit naar een eigen, herkenbaar merk te gaan.

Lees het hele verhaal
Gastrovino Veenendaal

GASTROVINO 

Kunnen jullie ons helpen om de local hero van Veenendaal te worden? Met deze vraag begonnen wij het traject met GASTROVINO Veenendaal. 

Lees het hele verhaal

NXTEPP

Klanten aantrekken die écht passen en bewust kiezen om met samen te werken. De X-Factor van het merk ontdekken, uitlichten en in de spotlight zetten. 

Lees het hele verhaal
Marianne van Kooten Mediation

Marianne van Kooten Mediation

Meteen goed starten; dat doet Marianne. Ze zet haar eigen bedrijf op waarbij ze als eerste haar merkpositionering heeft aangepakt. Hiermee weet ze zeker dat haar merk direct het juiste uitstraalt.

Lees het hele verhaal
Ziekenhuis Gelderse Vallei

Ziekenhuis Gelderse Vallei

Campagnestrategie om de naamsbekendheid te vergroten van Sports Valley voor de Olympische Spelen, met een verhaal waarmee ze de doelgroep aan kunnen spreken.

Lees het hele verhaal

FlevoFysiotherapie

Met verschillende eigenaren, diverse locaties en een team aan therapeuten een eenduidig verhaal naar buiten brengen. Dat is precies waarmee wij FlevoFysiotherapie hebben geholpen.

Belladonna

Losgekomen van een franchisenemer, was het tijd voor een Belladonna om het merk sterk neer te zetten. Een eigen verhaal die aansluit bij de vrouwen die er graag komen.

GTS Benelux

De uitdaging van GTS Benelux: een sterk verhaal neerzetten waardoor dealers nog meer betrokken zijn bij het merk & meer naamsbekendheid bij consumenten. Het resultaat: een unieke positie in de markt met veel beleving rondom het merk, waardoor ze meer lopyale dealers en klanten aantrekken.

de Heeren van de Tuyn

de Heeren van de Tuyn

Wat doe je als je twee bedrijven samenvoegd? Dan zet je meteen een goede basis samen neer! Dat is wat de eigenaren van de Heeren van de Tuyn hebben gedaan.

Lees het hele verhaal
Strategy Alliance

Strategy Alliance

"Het is verbazingwekkend om te zien wat een groep professionals in relatief korte tijd kan bereiken." Samen met een partner hebben we het merk meer karakter gegeven.

Lees het hele verhaal
Van Ei naar Kip

Van Ei naar Kip

Een nieuwe website begint bij een goede basis. De fundering hiervoor hebben wij samen met Omnitief gelegd, zodat ze vanuit hier verder aan het merk kunnen bouwen.

Lees het hele verhaal

Vuurbaq

Een nieuw product en merk in de markt zetten: direct met een goed verhaal, nieuw logo en aantrekkelijke website. 

Klikgebit Nederland

Klikgebit Nederland

Een gerichte marketingcampagne om de juiste klanten (en veel!) aan te spreken. Starten bij de merkidentiteit en vanuit daar veel (ideale) klanten aantrekken.

Lees het hele verhaal
Ward's Art

Ward's Art

Toegankelijke kunst ook online beschikbaar maken voor iedereen, met een creatieve marketingstrategie die bij Ward's Art past

Joliev

Joliev biedt ondersteuning aan zwangeren en kersverse mama's. Ze wil graag meer regionale bekendheid, zodat ze zoveel mogelijk mama's kan helpen. Wij begeleiden haar bij het implementeren van marketing.

Lees het hele verhaal
Merktrajecten Comfy

Is jouw klantverhaal de volgende?