Onze klanten aan het woord

Een greep uit de projecten die we vanuit Comfy hebben opgepakt


CaniChef/FeliChef
Een Frans merk op de Nederlandse en Duitse markt neerzetten: dat is onze uitdaging voor CaniChef/FeliChef.

BIMpressed
De hele werkwijze, doelgroep, positionering en uitstraling omgooien. Dat is wat Dutch Design Studio heeft gedaan met als eindresultaat: BIMpressed. Een herpositionering met een sterk verhaal.

Bouwbedrijf Leda
De marketing naar een hoger niveau tillen, zodat het totaalplaatje van dit bedrijf klopt tot in de kleinste details. Net als de opdrachtgevers waar zij voor werken.

Startersevent Gemeente Veenendaal, Rhenen & Renswoude
Een event neerzetten, passend bij startende ondernemers, met een eigen verhaal voor gemeente Veenendaal, Rhenen & Renswoude. Met een aantrekkelijke campagne waarin de hele reis van (startende) ondernemers is uitgelicht.

GTS Benelux
De uitdaging van GTS Benelux: een sterk verhaal neerzetten waardoor dealers nog meer betrokken zijn bij het merk & meer naamsbekendheid bij consumenten. Het resultaat: een unieke positie in de markt met veel beleving rondom het merk, waardoor ze meer lopyale dealers en klanten aantrekken.

Studio Brouwersgracht
Een nieuw avontuur beginnen: een eigen woonwinkel met je favoriete meubelmerken. Een concept waarbij de ontwerpstudio en woonstudio samenkomen.

Postillion Hotel Deventer
Lokaal een begrip worden (het oude imago veranderen) en meer gasten aantrekken die in het Business Point werken; een mooie uitdaging waar wij mee aan de slag zijn gegaan.

Duke Electric
Een nieuw en innoverend bedrijf op de markt zetten. Waarbij het belangrijk is dat de doelgroep geïnspireerd wordt om een nieuwe dienstverlening af te nemen.

Van der Lee Aesthetics
Vraagstuk: een onderscheidende positie in de markt claimen, waardoor je precies de juiste doelgroep aantrekt in je marketing. Dat bleek een perfecte match.

LABEL51
Een gevarieerd aanbod in meubelen, een jong en dynamisch team en grote plannen... Maar hoe zet je dat als LABEL51 goed in de markt? Wij hebben voor LABEL51 een herkenbaar en uniek concept neergezet, om op te vallen in de markt.

Hogenboom
Van bakkerij naar een horecaconcept, een mooi moment voor een rebranding. Een nieuw pand, nieuwe huisstijl & logo, sterke merkidentiteit en marketingstrategie.

GSR Recreatie & Buitenruimte
GSR Recreatie & Buitenruimte heeft en specifieke doelgroep en alle ervaring en kennis om deze doelgroep goed te helpen. Maar dan moeten ze wel eerst bekend zijn bij hun ideale klanten, daar helpen wij bij.

MARC
Voor MARC Architectural Consultancy was het tijd om van een ZZP'er zonder merkidentiteit naar een eigen, herkenbaar merk te gaan.

GASTROVINO
Kunnen jullie ons helpen om de local hero van Veenendaal te worden? Met deze vraag begonnen wij het traject met GASTROVINO Veenendaal.

NXTEPP
Klanten aantrekken die écht passen en bewust kiezen om met samen te werken. De X-Factor van het merk ontdekken, uitlichten en in de spotlight zetten.

Ziekenhuis Gelderse Vallei
Campagnestrategie om de naamsbekendheid te vergroten van Sports Valley voor de Olympische Spelen, met een verhaal waarmee ze de doelgroep aan kunnen spreken.

Fysiocentrum Ederveen-Lunteren
Bij Fysiocentrum Ederveen-Lunteren kan je voor meer dan alleen fysiotherapie terecht. Een motiverend verhaal als basis voor alle marketingactiviteiten en intern voor iedere praktijk, meteen aan de voorkant duidelijk.

Belladonna
Losgekomen van een franchisenemer, was het tijd voor een Belladonna om het merk sterk neer te zetten. Een eigen verhaal die aansluit bij de vrouwen die er graag komen.

BeautyKa
De no-brainer worden in de markt. Dat is het doel van BeautyKa, een professionele schoonheidssalon in de regio Lingewaard. waarmee wij samen dit doel gaan halen.

AEROWATT

Fokker Group
Het doel van Fokker Group: een herkenbaar merk neerzetten om daarmee de juiste klantaanvragen te krijgen. Betrouwbaar, stoer en van hoge kwaliteit. Dit komt terug in de hele uitstraling, met het verhaal als basis.

Natural Mood Makers
Een dienstverlening met totaal verschillende doelgroepen samen laten komen in één verhaal. Een basis die aantrekt en beleving geeft aan het merk; dat was het doel van Natural Mood Makers.

Marianne van Kooten Mediation
Meteen goed starten; dat doet Marianne. Ze zet haar eigen bedrijf op waarbij ze als eerste haar merkpositionering heeft aangepakt. Hiermee weet ze zeker dat haar merk direct het juiste uitstraalt.

FlevoFysiotherapie
Met verschillende eigenaren, diverse locaties en een team aan therapeuten een eenduidig verhaal naar buiten brengen. Dat is precies waarmee wij FlevoFysiotherapie hebben geholpen.

Strategy Alliance
"Het is verbazingwekkend om te zien wat een groep professionals in relatief korte tijd kan bereiken." Samen met een partner hebben we het merk meer karakter gegeven.

de Heeren van de Tuyn
Wat doe je als je twee bedrijven samenvoegd? Dan zet je meteen een goede basis samen neer! Dat is wat de eigenaren van de Heeren van de Tuyn hebben gedaan.

Van Ei naar Kip
Een nieuwe website begint bij een goede basis. De fundering hiervoor hebben wij samen met Omnitief gelegd, zodat ze vanuit hier verder aan het merk kunnen bouwen.

Vuurbaq
Een nieuw product en merk in de markt zetten: direct met een goed verhaal, nieuw logo en aantrekkelijke website.
.png)
Klikgebit Nederland
Een gerichte marketingcampagne om de juiste klanten (en veel!) aan te spreken. Starten bij de merkidentiteit en vanuit daar veel (ideale) klanten aantrekken.

Ward's Art
Toegankelijke kunst ook online beschikbaar maken voor iedereen, met een creatieve marketingstrategie die bij Ward's Art past

Joliev
Joliev biedt ondersteuning aan zwangeren en kersverse mama's. Ze wil graag meer regionale bekendheid, zodat ze zoveel mogelijk mama's kan helpen. Wij begeleiden haar bij het implementeren van marketing.
