De uitdaging: het veranderen van een "oudbollig" imago naar een unieke ervaring
Postillion Hotel Deventer, stond voor een uitdaging: het veranderen van een "oudbollig" imago naar een unieke ervaring. En wij zijn erbij betrokken om ervoor te zorgen dat ze meer resultaat halen uit hun marketinginspanningen. Benieuwd hoe we dat gaan doen?
Postillion Hotel Deventer staat in de regio nog bekend als "oudbollig." En dat komt totaal niet overeen met de beleving die je nu krijgt in het hotel. Zonde! En meteen ook een mooie uitdaging om dit imago te veranderen.
We zijn gestart met een grondige analyse van de ideale klant. Postillion Hotel Deventer wil graag meer mensen aantrekken voor de business lounge en vergaderruimtes. Door de ideale klant in kaart te brengen, kunnen we gerichte strategieën ontwikkelen om deze doelgroep aan te trekken.
Nadat je een passende positionering en mooi merkverhaal hebt staan als basis voor je merkidentiteit, ga je aan de slag met marketing.
1. Kanalen bepalen waarop Postillion Hotel Deventer in contact komt met de ideale klanten
2. Praktische actiepunten om de klanten aan te zetten tot actie, per kanaal en per doelgroep
3. Handvatten om zelf aan de slag te gaan of marketing uit te besteden. De structuur en strategische doelen zorgen ervoor dat je dichtbij je merkidentiteit blijft.
Met onze ontwikkelde eigen positie en doordachte marketingcampagne voor Postillion Hotel Deventer, kunnen zij de perfecte zakelijke klanten aantrekken en hun reputatie in de regio Deventer ingrijpend verbeteren.