Een nieuw merkconcept voor Hogenboom

Van een traditionele bakkerij naar een totaalconcept met bakkerij, horeca en ijs, allemaal op een nieuwe (en nog mooiere) locatie in Houten. Bij zo’n ingrijpende verandering hoort natuurlijk een nieuw merkconcept.

Voor Hogenboom hebben we een nieuwe merkidentiteit neergezet met passende huisstijl. en logo. 

Onze aanpak - Merkstrategie, marketingplan en marketingmanagement

Een vernieuwde merkidenteit, perfect passend bij de nieuwe hotspot van Houten

Een logo dat het verhaal van Hogenboom verteld en opvalt in de winkelstraten

Een marketingstrategie die zorgde voor een succesvolle opening en ook daarna meer ideale klanten aantrekt.

Wat heeft het gebracht?

Hogenboom is niet langer slechts de traditionele bakker van Houten. Ze blijven wel bekend om hun heerlijke ambachtelijke lekkernijen. Deze kwaliteit proef je terug in hun brood, horeca en ijs. Klanten komen nu niet alleen voor de bakkerij, maar op verschillende momenten van de dag: voor een kopje koffie, een lekkere lunch, een ijsje in de middag of vers brood in de ochtend. Dankzij dit nieuwe concept is Hogenboom nu de nieuwe hotspot van Houten.

 

Positionering

Bij Hogenboom vind je traditionele ambacht op een nieuwe manier. Goede producten, met aandacht bereid en geserveerd. 

Tagline en merkbelofte

- Smaakmeesters in brood, lekkernijen en ijs

- Waar ambacht naar meer smaakt

Merkconcept & pay-off

- Vernieuwde ambacht

- Natuurlijk nergens zo lekker 

Wil jij ook een sterke merkstrategie én comfortabel worden in je marketing? Plan vrijblijvend een afspraak met ons in en ontdek hoe we jouw bedrijf kunnen laten groeien!