Een goede basis zetten om duurzaam te kunnen groeien
Van der Lee Aesthetics biedt innovatieve cosmetische behandelingen aan.
Toen eigenaar Paul van der Lee bij ons aanklopte, wilde hij zijn merk naar nieuwe hoogten tillen en een sterke band opbouwen met zijn klanten.
Een eigen positionering in de markt
De uitdaging bij Van der Lee Aesthetics was vooral een eigen positionering in de markt. Wat zorgt ervoor dat je hier komt voor de cosmetische behandelingen en niet bij zijn concurrenten? We zijn gestart met een analyse van de huidige positie in de markt en wat Van der Lee Aesthetics echt uniek maakt.
Dit hebben we voor Van der Lee Aesthetics neergezet:
De doelgroep van Van der Lee Aesthetics goed leren kennen, zodat we precies weten HOE we ze kunnen aanspreken, WAAR we ze kunnen vinden en met WELK verhaal we ze betrekken.
Een eigen merkverhaal en positionering neergezet, zodat Van der Lee Aesthetics opvalt in de markt en meer klanten aantrekt die hij wil aantrekken.
Strategisch marketingplan
Op basis van de vernieuwde merkidentiteit hebben we een strategisch marketingplan opgesteld. We hebben keuzes gemaakt in welke kanalen we gebruiken, zowel online als offline, om de doelgroep optimaal te bereiken en te betrekken.
Van boeiende content op sociale media tot het verbeteren van de online vindbaarheid (SEO) en het opzetten van aantrekkelijke e-mailcampagnes, elke zet is erop gericht om op te vallen in de markt.
We gaan maandelijks met onze partners aan de slag om het marketingplan uit te voeren.
Wat heeft het gebracht?
In een hechte samenwerking zetten we stappen om naamsbekendheid in de regio op te bouwen, met een eigen positie in een groeiende markt.
Merkbelofte
Accentueert jouw natuurlijke schoonheid
Concept
De mooiste versie van jezelf zijn
Pay-off
Jij op je mooist
Een prachtig merkboek
Een online marketingplan
Wil jij ook een sterke merkstrategie én comfy worden in je marketing? Plan vrijblijvend een afspraak met ons in en ontdek hoe we jouw bedrijf kunnen laten groeien!