Je hebt met ons het merktraject opgepakt of ooit al flink geïnvesteerd in het neerzetten van jouw merk. De merkidentiteit staat als een huis. Maar... hoe vaak zien jouw klanten dat écht terug in je marketing? Je merk is geen eenmalig project, het heeft consistentie nodig om te kunnen groeien. Als jouw klanten je merk niet terugzien in je marketing, laat je waarde liggen.
.png)




Je merk valt op, komt tot leven en trek de klanten aan waar jij echt blij van wordt. Wanneer je consistent in je branding investeert, krijg je een krachtige positionering waarmee je consequent meer klanten aantrekt. Het voelt alsof je automatisch de klanten aantrekt die bij je passen.
Dit kan je verwachten:
Bouwbedrijf Leda trekt maandelijkse meerdere ideale klanten uit de exclusieve woningbouw aan en is inmiddels een begrip in de regio.
Een Frans merk in de Nederlandse en Duitse markt positioneren met een eigen verhaal, eigen uitstraling en passende marketingstrategie.

.png)

.png)
Afhankelijk van je marketingbudget