Marketing is een kostenpost, geen investering...

"Marketing is een kostenpost, geen investering." Wat denk jij?
Ga naar aflevering

Hoe klantfeedback ervoor zorgt dat je gaat opvallen in de markt

We bespreken we in onze podcast een interessante stelling: "Klantfeedback is niet representatief voor onze hele markt.
Ga naar aflevering

De valkuil van succes: waarom je merk niet kan groeien zonder vernieuwing

Het gaat niet alleen om een goed product of een slogan, maar juist om hoe de cultuur binnen een bedrijf wordt ervaren.
Ga naar aflevering

Hoe je meer "ja's" krijgt in je salesgesprekken met Jill van den Bosch

Jill van den Bosch is salescoach en helpt kennis-ondernemers om hun omzet te verdubbelen.
Ga naar aflevering

Sales, marketing of branding: wat mag prioriteit krijgen?

Branding, marketing, en sales: drie termen die vaak door elkaar worden gebruikt, maar ze hebben elk een unieke rol.
Ga naar aflevering

Wat wij denken dat merken te wachten staat in 2025 (en hoe jij voorbereid kunt zijn)

Wat zijn de grootste uitdagingen voor merken in 2025? En hoe zorg je dat jouw merk opvalt?
Ga naar aflevering

Van hard werken naar slim werken met businesscoach Adrie van Iwaarden

Business Coach Adrie inspireert ondernemers om hun gunfactor harder te laten werken dan zijzelf
Ga naar aflevering

Deze 3 pijlers zijn onmisbaar voor groei - met businesscoach Eugene Kuisch

Eugène Kuijs, ondernemer en businesscoach met een achtergrond in HR, deelt in deze podcast zijn visie op netwerken.
Ga naar aflevering