Een eigen merk als fotograaf

Fotograaf Lisa had nog geen naam, geen logo, wist niet goed waar ze moest beginnen met haar marketing. Ze wil graag een duurzame basis om Kortom, een ideale Comfy klant. 

Merktraject Rauw Verhaal

Onze aanpak - Merkstrategie en marketingplan

Merkstrategie waarbij Lisa een duidelijke positie in de markt aanneemt, zodat ze de klanten aantrekt die ze wilt aantrekken

Doelgroep in beeld brengen met een korte doelgroepanalyse

Marketingplan om de merkstrategie ook tastbaar te maken en klanten aan te trekken

Dit is waar we het voor doen: 

"Voor mijn ideeën om mij in een bepaalde richting te specialiseren, in de fotografie, heb ik de hulp ingeschakeld van Hanne en Marion. Zij hebben goed geluisterd naar mijn wensen en beeld daarvan, en daar vorm aan weten te geven in een conceptueel plan en een praktisch plan. Ze zijn allebei prettig om mee te werken en ze geven niet zomaar een standaard plan, maar denken na over hoe het op de beste manier bij mij en mijn wensen past. Op deze manier voelt het heel haalbaar en motiverend om mee aan de slag te gaan. Voor starters echt een aanrader!" 

Wat Lisa uit het traject wilde halen:

"Ik hoop echt de basis neer te zetten, zodat ik iets heb waar ik een merk van kan maken. Wat echt ergens vandaan komt. Dat het echt een goede richting geeft en dat ik iets heb om op terug te vallen." 

Wat het heeft gebracht:

"Op deze manier voelt het heel haalbaar en motiverend om mee aan de slag te gaan. Voor ondernemers echt een aanrader!" - Lisa

Visie

Dankzij deze tastbare herinnering help ik mijn klanten verder in de verwerking van een belangrijke gebeurtenis in hun leven. 

Concept

Rauwe herinneringen vastgelegd

Merkbelofte

"Rauwe herinneringen liefdevol vastgelegd"

Wil jij ook een sterke merkstrategie én comfortabel worden in je marketing? Plan vrijblijvend een afspraak met ons in en ontdek hoe we jouw bedrijf kunnen laten groeien.