Onze klanten aan het woord

Een greep uit de projecten die we vanuit Comfy hebben opgepakt


GASTROVINO
Kunnen jullie ons helpen om de local hero van Veenendaal te worden? Met deze vraag begonnen wij het traject met GASTROVINO Veenendaal. Maar natuurlijk kunnen we dat!

Bouwbedrijf Leda
De marketing naar een hoger niveau tillen, zodat het totaalplaatje van dit bedrijf klopt. Net als de opdrachten waar zij voor werken

Postillion Hotel Deventer
Lokaal een begrip worden en meer gasten aantrekken die in het Business Point werken; een mooie uitdaging waar wij mee aan de slag zijn gegaan.

Van der Lee Aesthetics
Vraagstuk: een onderscheidende positie in de markt claimen, waardoor je meer naamsbekendheid creëert en precies de juiste doelgroep aantrekt in je marketing. Dat bleek een perfecte match met Comfy.

de Heeren van de Tuyn
Wat doe je als je twee bedrijven samenvoegd? Dan zet je meteen een goede basis samen neer! Dat is wat de eigenaren van de Heeren van de Tuyn hebben gedaan.

Ziekenhuis Gelderse Vallei
Campagnestrategie om de naamsbekendheid te vergroten van Sports Valley voor de Olympische Spelen, met een verhaal waarmee ze de doelgroep aan kunnen spreken.

Strategy Alliance
"Het is verbazingwekkend om te zien wat een groep professionals in relatief korte tijd kan bereiken."

Coach Gerlinde Besten
Met concrete actiepunten kan Gerlinde haar bedrijf zelf neerzetten en klanten aantrekken die bij haar passen. Op een manier waar zij zich prettig bij voelt.

Van Ei naar Kip
Een nieuwe website begint bij een goede basis. De fundering hiervoor hebben wij samen met Omnitief gelegd, zodat ze vanuit hier verder aan het merk kunnen bouwen.

Duurzaamonline
Waar begin je bij je marketing als startende ondernemer? Wij hielpen Duurzaamonline bij het neerzetten van een merkverhaal en bij de opstart van hun marketingstrategie.

Rauw Verhaal
Klanten aantrekken die bij je passen en bewust kiezen voor een niche als fotograaf. Daar heeft Comfy bij geholpen.
.png)
Klikgebit Nederland
Een gerichte marketingcampagne om de juiste klanten (en veel!) aan te spreken. Starten bij de merkidentiteit en vanuit daar veel (ideale) klanten aantrekken.

Ward's Art
Toegankelijke kunst ook online beschikbaar maken voor iedereen, met een creatieve marketingstrategie die bij Ward's Art past

The Athletic Army
Een onderscheidende personal coach met een eigen positionering en merkverhaal. Dit consistent inzetten in marketing zorgt voor meer klanten.

BEEK
Een andere naam en een nieuwe visie; daar hoort een eigen merkverhaal bij. Een mooie basis om een vernieuwd merk neer te zetten.

Marianne van Kooten Mediation
Meteen goed starten; dat doet Marianne. Ze zet haar eigen bedrijf op waarbij ze als eerste haar merkpositionering heeft aangepakt. Hiermee weet ze zeker dat haar merk direct het juiste uitstraalt en een sterke, eigen basis heeft.

KerkSpot
Meer doen met je marketing, maar niet weten waat je moet beginnen. Met dit probleem kwam ondernemer Eduard bij ons. We hebben hem focus en structuur gegeven met een eigen merkverhaal en marketingstrategie..
